بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دود این انتقال به چشم قلعه نویی و هواداران خواهد رفت

http://esesclub.com/public/album_photo/1e/5d/08/84cc9_17c8.jpg?c=e12a

پژمان منتظری بالاخره از استقلال جدا شد.
خبر تلخی که پیش از به وقوع پیوستنش خیلی از هواداران را ناراحت و نگران کرده بود.
جوی خاصی در بین کاربران در صفحات مجازی و گروههای هوادارای بوجود آمده که یک عده ازاینکه منتظری به تیم قطری پیوسته و با این تصمیمش بیشتر به فکر زندگی و آینده خانواده اش بوده و ایضا دین خود را به استقلال ادا کرده صحبت می کنند.
یک عده که نگارنده هم جز همین دسته می باشد می گویند پژمان اگر قصد جدا شدن را داشت یا همان ابتدای فصل می بایست از تیم جدا میشد و یا حداقل مدیران و کادرفنی تیم را در تعطیلات نیم فصل مجاب میکرد که به جای وی به فکر یک جایگزین باشند.
در هر حال ما  در خصوص این انتقال نه مته به خشخاش میگذاریم و نه قصد لوث کردن زحماتی که منتظری برای استقلال کشیده را داریم.
مع الوصف؛فکر میکنیم استقلال و قلعه نویی باید در دیدارهای آینده لیگ و باشگاههای آسیا با موجودی فعلیش فضای جدیدی را تجربه کند و علاوه بر کاستی های قبلی دغدغه  نداشتن بازیکنی چون منتظری را نیز داشته باشند.
بدون هیچ شک وتردیدی دود جداشدن منتظری از استقلال به چشم هواداران تیم و امیر قلعه نویی خواهند رفت و در آینده ای نزدیک همان هوادارانی که به منتظری حق می دادند،از شرایطی که برای تیم محبوبشان پیش آمده گلایه خواهند داشت و مهمترین علت آنرا نیز در جداشدن بازیکنانی چون منتظری و یا کنار گذاشتن بازیکنانی چون جباری خواهند دانست! 
در هر حال امسال پژمان منتظری ها،جباری ها و ...در استقلال زیاد آمدن و رفتند و این استقلال بوده که همواره به راهش ادامه داده و هر سال بیشتر و بهتر از قبل بزرگیش را به اثبات رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 10 / 1392برچسب:استقلال,پژمان منتظری,نقل و انتقالات,امیرقلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com